............................................................ Διαδικτυακή Εφημερίδα με καθημερινή ενημέρωση για τον πολίτη
__________________________________________________________________________________________________________________
... * Εβδομαδιαία ειδησεογραφική, Eφημερίδα από το 1993 * Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής, - email: athenspress1@gmail.com
__________________________________________________________________________________________________________________

*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό.Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη................................................................ Νίκος Μπελογιάννης [1915-1952]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Μπράβο στους «Δραπέτες» της γνώσης!... Μεγάλη επιτυχία του σχολείου των φυλακών Αυλώνα



Μεγάλη επιτυχία του σχολείου των φυλακών Αυλώνα...//

(Μπράβο στους «Δραπέτες» της γνώσης!... Μπράβο στους εκπαιδευτικούς και στον «δάσκαλο των φυλακών» Πέτρο Δαμιανό, τον άξιο παιδαγωγό που έχει κάνει υπόθεση της ζωής του το σχολείο των φυλακών και δικά του παιδιά τους μαθητές! 
-Δ.Τζ).


«Δραπέτες» της γνώσης είναι από χθες τέσσερις νεαροί, μαθητές του Λυκείου στο ειδικό κατάστημα κράτησης νέων του Αυλώνα που τα κατάφεραν στις πανελλήνιες και έτσι από τον ερχόμενο μήνα θα βρεθούν από τη φυλακή στο… Πανεπιστήμιο.
Πρόκειται για μεγάλη επιτυχία του σχολείου των φυλακών αφού πέρασαν και οι τέσσερις υποψήφιοι που έδωσαν εξετάσεις, καθώς ο πέμπτος μαθητής που είχε ξεκινήσει μαζί τους ευτυχώς αποφυλακίστηκε, όπως λέει στην «Εφ.Συν.» ο διευθυντής του σχολείου Πέτρος Δαμιανός.

Το πέρασμα από το κελί στο… αμφιθέατρο συνιστά έναν ιδιαίτερο άθλο γι’ αυτά τα παιδιά:
«Οι συνθήκες είναι δύσκολες και το καθεστώς εγκλεισμού δημιουργεί από μόνο του μια δυσβάσταχτη κατάσταση. Εμείς προσφέραμε στα παιδιά ό,τι μπορούσαμε πέρα από το κανονικό μάθημα, τις επιπλέον ώρες που χρειάζονταν για να λυθούν οι οποιεσδήποτε απορίες είχαν αλλά κυρίως για να μπορέσουμε να τους δώσουμε το κίνητρο να πιέσουν τον εαυτό τους παραπάνω και να διαβάσουν», μας λέει ο καθηγητής τους.

Το πιο πειστικό επιχείρημα;
«Η εμπειρία της επιτυχίας των προηγούμενων, το ζωντανό παράδειγμά τους ότι δεν είναι άπιαστο όνειρο, καθώς βλέπουν αυτούς που είναι τώρα φοιτητές να παίρνουν άδεια για να πηγαίνουν στη σχολή τους και να γυρνούν το απόγευμα, είναι το πιο ισχυρό κίνητρο που μεταφέρουν οι προηγούμενοι στους επόμενους και τους βοηθά να ξεπεράσουν τις δυσκολίες».

Κι από δυσκολίες;
«Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να πιστέψουν στον εαυτό τους, πως οι σπουδές είναι κάτι που μπορούν να το πετύχουν. Το περιβάλλον που μεγάλωσαν δεν ήταν και τόσο υποστηρικτικό με αποτέλεσμα η αυτοεκτίμησή τους να είναι σε άσχημο επίπεδο και γι’ αυτό χρειάζεται χρόνος και εργασία ώστε σιγά σιγά να καταλάβουν ότι μπορούν να κάνουν οτιδήποτε κάνουν και οι άλλοι, να καταλάβουν τι σημαίνει να υπάρχει σχολείο, τις αξίες που πρέπει να εφοδιαστούν για να μπορέσουν να συνεχίσουν» λέει ο κ. Δαμιανός.
Και αυτές δεν είναι οι μόνες επιτυχίες αφού πέρσι τα είχαν καταφέρει δύο υποψήφιοι, το 2014 τέσσερις και 20-22 φοιτητές τα τελευταία χρόνια, καθώς «έχουν μπει οι βάσεις για μια κατάσταση και προχωράει», όπως μας λέει ο διευθυντής κάνοντας λόγο και για τον βουλευτή στη Βουλή των Εφήβων μαθητή τους που κληρώθηκε φέτος, αλλά και τη συμμετοχή της τάξης τους σ’ αυτόν τον θεσμό.
Δραστηριότητες που τους βοηθούν να αναπτύξουν δεξιότητες, να ξεδιπλώσουν τις ιδέες τους και να πιστέψουν στον εαυτό τους…

Οσο για το τι γίνεται από δω και μπρος;
«Αυτό με ρωτάνε με αγωνία και τα παιδιά. Κι εγώ τους λέω να χαρούν την επιτυχία τους τώρα. Γιατί έχουμε μπροστά μας να αντιμετωπίσουμε πολλά, δεν είναι ότι πέρασαν και ξεκινούν τη φοίτηση αλλά πρέπει να δούμε μια σειρά από προβλήματα.
»Οπως τι θα γίνει με τη μεταγωγή σε μια φυλακή κοντά στη σχολή ή τη μεταφορά τους σε μια σχολή κοντά στη φυλακή, να εξασφαλίσουμε ότι θα πάρουν άδεια από το Συμβούλιο της φυλακής για να μπορέσουν να βγουν να φοιτήσουν και το οξύμωρο είναι να μπορέσουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους αφού αποφυλακιστούν, γιατί μέχρι εκεί θα το παλέψουμε όλοι μαζί για να μπορέσουν να συνεχίσουν, αλλά όταν φύγουν μπορεί να φεύγουν τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με τον εγκλεισμό αλλά τότε βγαίνουν άλλα που έχουν να κάνουν με τις συνθήκες διαβίωσης, αν θα έχουν στέγη, φαγητό για να μπορέσουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους.
»Εύχομαι όμως ότι θα τα ξεπεράσουν όλα και θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους για να πάρουν ένα εφόδιο για τη ζωή τους» καταλήγει ο «δάσκαλος των φυλακών».

_______________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Dionisis Vitsos ΑΘΗΝΑ               ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ         «Ο Μπαϊρακτάρης, εξαπέλυσε αποσπάσμα...