................................................................ Διαδικτυακή Εφημερίδα με καθημερινή ενημέρωση για τον πολίτη ..............................................................
______________________________________________________________________________________________________________________________
* Εβδομαδιαία ειδησεογραφική, οικονομική Eφημερίδα από το 1993 * Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής, - email: athenspress1@gmail.com
* τηλ. 210 8656.731, η δ/νση των Γραφείων της εφημερίδας είναι Πυθίας 6, πλατεία Κυψέλης, καθημερινά 9.00 π.μ. με 9.00 μ.μ
_______________________________________________________________________________________________________________________________

~~

 my-tips-collection

*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό.Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη................................................................................................................ Νίκος Μπελογιάννης [1915-1952]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

OΣΕ: Σήμερα, το 60% της ετήσιας ζημιάς αντιστοιχεί στους τόκους...

Μήπως πρέπει να τους τραβήξουμε κι εμείς έναν... εξορθολογισμό;

Προσέξτε το φοβερό σχέδιο των ταλιμπάν της τρόικας για τον «εξορθολογισμό» του ΟΣΕ:


1. Το Δημόσιο θα αναλάβει όλα τα χρέη του ΟΣΕ πριν την ιδιωτικοποίηση των θυγατρικών του (ώστε να τον παραδώσει «καθαρό» στο ξένο κεφάλαιο. Μα, αν είναι να πληρώσουμε τα χρέη, γιατί να χαρίσουμε τα φιλέτα;). Το πώς δημιουργήθηκαν τα χρέη είναι βέβαια από μόνο του ένα πολύ ενδιαφέρον κεφάλαιο. Έχουν αποκαλύψει πολλά σχετικά οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ. Οι δε ταλιμπάν αποσιωπούν ότι, σήμερα, το 60% της ετήσιας ζημιάς αντιστοιχεί στους τόκους (και μόνο!) της «εξυπηρέτησης των συναφθέντων δανείων».


2. Θα καταργηθούν τα «μη κερδοφόρα» δρομολόγια, κι ας επενδύθηκαν πάνω από 160 εκατ. ευρώ τα τελευταία χρόνια για να εκσυγχρονιστεί το περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυο (φυσικά και δεν τους περνάει από το μυαλό ότι το τρένο είναι μια κοινωνική υπηρεσία, κι ότι όσοι έχουν την ατυχία να μην κατοικούν στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη δικαιούνται κι αυτοί ασφαλή και προσιτά μέσα μαζικής μεταφοράς). Ήδη τον Ιούλιο καταργήθηκαν 30 δρομολόγια σε Πελοπόννησο και Μακεδονία.


3. Θα "απαλλαγεί" ο ΟΣΕ από 2.500 υπαλλήλους που, με βάση τη μειωμένη δραστηριότητα, «θα πλεονάζουν». Το αν αυτοί θα μεταταχθούν (πού;) ή θα απολυθούν, παραμένει υπό διευκρίνιση! Ταυτόχρονα, θα εκτοξευθεί η τιμή των εισιτηρίων (αύξηση έως και 60%), ενώ θα καταργηθούν οι εκπτώσεις για πολύτεκνους, ΑΜΕΑ, φοιτητές, υπερήλικες και λοιπές κατηγορίες προνομιούχων. Όντως, μεγάλο το όφελος του «εξορθολογισμού» για το λαό!


Έτσι, προφανώς, θα φτάσουμε επιτέλους κι εμείς οι Ρωμιοί σε επίπεδα… ευρωπαϊκά. Όπως στη Βρετανία για παράδειγμα, όπου η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων(πέρα από την εγκατάλειψη μεγάλου μέρους της βρετανικής υπαίθρου) έφερε πρωτοφανή και αλλεπάλληλα θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα – διότι ως γνωστόν το κέρδος δεν υπολογίζει την ανθρώπινη ζωή, ούτε νοιάζεται για την εξυπηρέτηση των κοινωνικών αναγκών. Κι ας μην μιλήσουμε για την πάλαι ποτέ φημισμένη ακρίβεια και αξιοπιστία των βρετανικών σιδηροδρόμων, που πλέον αποτελεί ξεχωριστή κατηγορία ανεκδότων στη Γηραιά Αλβιώνα…


Κύριε ΡΕΠΠΑ, πού σε έστειλε φέτος διακοπές ο εργοδότης σου; Ας είναι και σε νησί, οι σιδηροδρομικοί και το επιβατικό κοινό θα ήθελαν να σου ψιθυρίσουν μερικά φωνήεντα περί εξορθολογισμού.


Παραθέτουμε ανακοίνωση που μοιράζουν οι σιδηροδρομικοί στο επιβατικό κοινό:




http://remember6may.blogspot.com/2010/08/blog-post_09.html?spref=fb

Βοτανικόs: "Άγνωστες πηγές", γνωστές πρακτικές...

Η κυβέρνηση έκανε με νόμο επώνυμα τα καρτοτκινητά, θέλει να κάνει επώνυμα με νόμο και τα blogs, αλλά στην υπόθεση του Βοτανικού βασιλεύουν οι ανώνυμες πηγές!
Στις 19 Αυγούστου 2010 σε διάφορα μέσα αναπαράγεται η εξής είδηση:
Μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου αναμένεται να κατατεθεί από την κυβέρνηση η νομοθετική ρύθμιση για την ολοκλήρωση του εμπορικού κέντρου στο Βοτανικό, που συνδέεται με την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού, όπως δήλωσε στο «Reuters» πηγή του υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του. [gazzetta.gr] και αλλού…
Αλλά επίσης την ίδια μέρα στην "Καθημερινή" μια …άλλη ανώνυμη πηγή του ίδιου υπουργείου λέει:
Μάλιστα, ορισμένα στελέχη του υπουργείου εκτιμούν ότι τα προσκόμματα προβάλλονται σκοπίμως, προκειμένου η ΠΑΕ Παναθηναϊκός να απεμπλακεί από την υπόθεση του Βοτανικού, χωρίς όμως να τη «χρεωθεί».
Με απλά λόγια δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Στην πραγματικότητα το ΥΠΕΚΑ η κυβέρνηση και ο Κακλαμάνης, έχουν σαν βασικό στόχο να χτίσει ο Βωβός. Αυτή τους η επιθυμία συνάντησε ένα μεγάλο εμπόδιο. Την απόφαση του ΣτΕ. Τώρα έχουν επιδοθεί σε αγώνα μαγειρεμάτων για την παράκαμψη της απόφασης. Όμως και λόγω του ξεσπάσματος της κρίσης συνάντησαν ένα ακόμα νέο “ανομολόγητο” εμπόδιο. Την πιθανή απροθυμία μέσα στο αυτό το οικονομικό κλίμα της ΠΑΕ ΠΑΟ να προχωρήσει σε μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων που είναι πολύ αμφίβολο πια αν θα αποδώσει ή τελικά θα γονατίσει την ΠΑΕ, αλλά και την ενδεχόμενη απροθυμία/αδυναμία των τραπεζών να δανείσουν τα απαραίτητα ποσά.
Διαβάστε τι έλεγε για το θέμα στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΑΕ τον περασμένο Απρίλη ο τότε πρόεδρος Ν. Πατέρας:
“Με τι χρήματα θα το κάνουμε; Όποιος και να πάει να πάρει δάνειο, δεν υπάρχει. Οι τράπεζες έχουν στεγνώσει. Μπορεί να έρθεις σε άσχημη θέση σε ένα μήνα, να έχεις πάρει όλα τα χαρτιά και να μην υπάρχει τράπεζα στην Ελλάδα να χρηματοδοτήσει το έργο”.
“Μιλάμε για 90-95 εκ. Ευρώ, να πάρουμε με χρηματοδότηση τα 60-70; Πως, από τη στιγμή που οι τράπεζες, όπου ξέρουμε τι γίνεται γιατί είμαστε μέτοχοι, κρύβουν τα προβλήματα, θα βρούμε τα λεφτά; Έχει λάβει υπόψη της η ΓΗΠΕΛ πόσο έχουν αλλάξει οι οικονομικές συγκυρίες; Οι τράπεζες οι οποίες είχαν δώσει το δάνειο ήρθαν και είπαν “Δεν θέλουμε τώρα, δίνουμε μόνο τα μισά”.
Αλλά αν τελικά ο Παναθηναϊκός δεν αναλάβει το ρίσκο της επένδυσης, ή οι τράπεζες δεν τον δανείσουν, τότε πως θα χτίσει ο Βωβός, αφού προϋπόθεση είναι η “δωρεά” που κάνει στο γήπεδο; Εδώ σε θέλω… ασχέτως του αν και πότε θα καταθέσουν νόμο και πολύ περισσότερο Προεδρικό Διάταγμα όπως έχουν δεσμευτεί.
 Ίσως αυτό εξηγεί τους πολλούς επιτακτικούς όρους που έβαζε ο Παναθηναϊκός στην πρόσφατη συνάντηση με τον Πάγκαλο, αλλά και την τελική επώδυνη ικανοποίηση τους από το μπλοκ Βωβού-Κακλαμάνη. Μία τέτοια εκδοχή ταιριάζει γάντι σε αυτό που γράφει η Καθημερινή.
Γι’ αυτό, αυτά τα δημοσιεύματα με τις δηλώσεις αγνώστων ιπτάμενων αντικειμένων, περισσότερο παραπέμπουν σε τακτικισμούς και παπαγαλάκια, παρά σε είδηση και το μόνο πρακτικό τους αντίκρισμα είναι τα παιχνίδια με τις μετοχές. Αφού δεν μπορούν να κερδίσουν από την πραγματική ζωή, κερδίζουν στον άυλο κόσμο της αγοραπωλησίας προσδοκιών.

Ανώνυμη πηγή
http://elaionas.wordpress.com/

Τέσσερις ζωές χάθηκαν σήμερα από την πτώση του στρατιωτικού ελικοπτέρου, άλλη μία ζωή προχθές από την εκτροπή στρατιωτικού τζιπ

Δημήτρης Κ. Τζανακάκης ΡΕΘΥΜΝΟ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "η κακιά ώρα" και ας μην το ονομάσουν έτσι... Έτσι θα...