............................................................ Διαδικτυακή Εφημερίδα με καθημερινή ενημέρωση για τον πολίτη
__________________________________________________________________________________________________________________
... * Εβδομαδιαία ειδησεογραφική, Eφημερίδα από το 1993 * Σύμβουλος Έκδοσης: Πάνος Σ. Αϊβαλής, - email: athenspress1@gmail.com
__________________________________________________________________________________________________________________

*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..."Σκέφτομαι πως αυτά τα τρία συστατικά πρέπει νά 'χει η ζωή: το μεγάλο, το ωραίο και το συγκλονιστικό.Το μεγάλο είναι να βρίσκεσαι μέσα στην πάλη για μια καλύτερη ζωή. Όποιος δεν το κάνει αυτό, σέρνεται πίσω απ' τη ζωή. Το ωραίο είναι κάθε τι που στολίζει τη ζωή. Η μουσική, τα λουλούδια, η ποίηση. Το συγκλονιστικό είναι η αγάπη................................................................ Νίκος Μπελογιάννης [1915-1952]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

ΣΥΝασπισμός media group με ίδρυση Web TV

Του ΦΩΤΗ ΠΑΠΟΥΛΙΑ *
Δημιουργία εταιρείας holding, σύσταση ομίλου ΜΜΕ, ίδρυση Web TV! Αυτό είναι το «business plan» το οποίο μελετά όχι κάποιος επιχειρηματικός όμιλος στο χώρο των media, αλλά... ο ΣΥΝ!
Ο Παύλος Τσίμας βλέπει κατ' αρχήν θετικά το ενδεχόμενο να αναλάβει επιτελικό ρόλο στα νέα μιντιακά σχέδια του ΣΥΝ.
Πρόκειται για σχέδιο που συζητείται στην Κεντρική Επιτροπή του κόμματος (ολοκληρώνεται σήμερα) και φιλοδοξεί να κάνει ελκυστικότερη την εικόνα και αποτελεσματικότερη τη δράση της αριστεράς στο πολιτικό σκηνικό.
Πριν από τέσσερις μήνες ο πρόεδρός του Αλ. Τσίπρας και ο γραμματέας Ν. Χουντής είχαν συγκαλέσει μια άτυπη σύσκεψη μελών της Κεντρικής Επιτροπής, τα οποία έχουν εμπειρίες στα ΜΜΕ, όπως οι Ν. Βούτσης, Ν. Φίλης, Γ. Χελάκης, Αγ. Τσέκερης και ο υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου Α. Καρύντζης. Θέμα της, να εξεταστούν οι δυνατότητες που υπάρχουν ώστε η επικοινωνία του κόμματος να ενταχθεί σε ενιαία στρατηγική, οι ιδέες του να αποκτήσουν «πολλαπλασιαστές» στην κοινή γνώμη, τα έντυπά του να εκσυγχρονιστούν και τα στελέχη του να ασκηθούν σε σύγχρονες μεθόδους επαφής με τους έλληνες ψηφοφόρους.

Λέξεις, ήχοι, εικόνες
Οι πρώτες σκέψεις για την έκδοση απογευματινής εφημερίδας ή την ίδρυση τηλεοπτικού σταθμού απορρίφθηκαν ως «ανεφάρμοστες» και έτσι ανέλαβε ο Ν. Βούτσης να συντάξει μια ρεαλιστική, ολοκληρωμένη εισήγηση για το τι πρέπει να γίνει ώστε το κόμμα να πάρει θέση στη mediaκή εποχή. Ετσι, τώρα, προτείνεται μεταξύ άλλων:
*Η δημιουργία ομίλου ΜΜΕ με τη μορφή εταιρείας holding, όπου θα περιλαμβάνονται η εκδοτική εταιρεία «Αυγή», ο ραδιοφωνικός σταθμός «Στο Κόκκινο», με προοπτική να ενταχθεί αργότερα σε αυτή την εταιρεία και το σύστημα παραγωγής προγράμματος Web TV.
Υπό την ομπρέλα της ίδιας εταιρείας holding πιθανόν να μπει η εφημερίδα «Αυγή» όπως και ο ραδιοφωνικός σταθμός «Στο κόκκινο».
*Ταυτόχρονα συζητείται η κυκλοφορία ενός 15θήμερου νεολαιίστικου free press πολιτικού εντύπου και η δημιουργία ενός νέου ειδησεογραφικού portal με ειδήσεις από τις δραστηριότητες του ΣΥΝ και όχι μόνο.
*Στην παραπάνω επικοινωνιακή «ομπρέλα» μελλοντικά ίσως να στεγαστούν και άλλες εκδοτικές δραστηριότητες στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ όπως η εφημερίδα «Εποχή» (εάν και εφόσον ζητηθεί), το περιοδικό «Πολίτης», αλλά και οι περιοδικές εκδόσεις του Ινστιτούτου «Ν. Πουλαντζάς».

Το τελευταίο διάστημα γίνονται συζητήσεις ώστε να βρεθεί νέο τυπογραφείο για τις εκδοτικές δραστηριότητες του κόμματος, ενώ στον τομέα της τηλεοπτικής έκφρασης του ΣΥΝ «κερδίζει πόντους» η ιδέα αγοράς τηλεοπτικού χρόνου, δύο ή τριών ωρών ημερησίως, από κάποιον σταθμό του Λεκανοπεδίου (όχι πανελλαδικής εμβέλειας). Στη διάρκεια αυτού του τριώρου, θα παρουσιάζεται δελτίο ειδήσεων και ένα talk - show made by ΣΥΝ.

Ειδικότερα για την έντυπη εξόρμηση του κόμματος, τα αποτελέσματα ποιοτικής έρευνας που διενεργήθηκε για λογαριασμό της «Αυγής της Κυριακής» έδειξαν αισιόδοξα: αν το φύλλο εμπλουτισθεί με νέες υπογραφές και αναδιατάξει την ύλη του και το περιεχόμενό της (κοινωνικό ρεπορτάζ, θέματα νεολαίας, αθλητικό ένθετο, φωτογραφίες), τότε μπορεί να αποτελέσει τη δεύτερη ή τρίτη επιλογή του κυριακάτικου αναγνώστη.


Βολιδοσκόπηση στελεχών
Προϋπόθεση για κάτι τέτοιο, βέβαια, είναι οι αλλαγές στην εφημερίδα της Αριστεράς να γίνουν ευρύτερα γνωστές ώστε να διεκδικήσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο των ελλήνων αναγνωστών. Ειδικά των νέων. Γι' αυτό, άλλωστε, στη σχετική πρόταση προβλέπεται η δημιουργία διαφημιστικού τμήματος και εναίου λογιστηρίου για όλες τις εκδοτικές δραστηριότητες.

Τις προτεινόμενες αλλαγές βλέπουν θετικά τόσο οι Γ. Σταθάκης (πρόεδρος του δ.σ. της «Αυγής») και Κ. Κάρης (διευθυντής της εφημερίδας), όσο και οι Θ. Καρτερός και Μ. Δαρειώτης (διευθυντής και σύμβουλος αντίστοιχα του ραδιοσταθμού «Στο Κόκκινο»).

Ολοι, ωστόσο, επισημαίνουν ότι οι σχεδιασμοί δεν μπορούν να γίνουν πράξη αν δεν υπάρξει ενίσχυση σε ανθρώπινο δυναμικό. Ετσι, ο Αλ. Τσίπρας έχει αναλάβει το δύσκολο ρόλο να βολιδοσκοπήσει πρόσωπα με γνώσεις, κύρος και επαγγελματική επάρκεια. Ηδη έχει κάνει μια πρώτη συζήτηση με τον Π. Τσίμα (μετά την ευγενική άρνηση του Β. Μουλόπουλου), με στόχο να κάμψει τις αντιρρήσεις του.
«Είναι μια συζήτηση με τον πρόεδρο του ΣΥΝ που βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο», λέει ο ίδιος ο δημοσιογράφος στην «Κ.Ε.». «Μου ζήτησαν να βοηθήσω, ο χώρος έχει πράγματι ανάγκη από ένα νέο εγχείρημα και το βλέπω κατ' αρχήν θετικά».
Οσο για το πώς θα καλυφθεί οικονομικά το όλο εγχείρημα, η απάντηση έρχεται διά στόματος Ν. Βούτση: «Κύρια πηγή θα είναι η οικονομική εξόρμηση του κόμματος και η ανταπόκριση των φίλων και των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ». Ο ίδιος υπενθυμίζει, άλλωστε, ότι όταν η «Αυγή» είχε μετατραπεί σε μετοχική εταιρεία, είχαν συγκεντρωθεί 150.000.000 δραχμές.

* ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 06/07/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Dionisis Vitsos ΑΘΗΝΑ               ΜΙΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ         «Ο Μπαϊρακτάρης, εξαπέλυσε αποσπάσμα...